خرید دیگ بخار |35درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

خرید دیگ بخار |35درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

دیگ بخار یا استیمر (Steamer) یک وسیله‌ی آشپزی است که برای پختن غذا با استفاده از بخار آب استفاده می‌شود. این دستگاه شامل دو بخش اصلی است که یک بخش آب‌گرم‌کن و دیگری صفحه‌های پخت غذاست.


در استفاده از دیگ بخار، غذا در صفحه‌های پخت قرار می‌گیرد و آب در بخش آب‌گرم‌کن داغ شده و بخار آن برای پخت غذا به صفحه‌های پخت می‌رسد. به این صورت، غذا در دمای بسیار پایین و با استفاده از بخار آب پخته می‌شود که باعث حفظ مواد مغذی و طعم اصلی غذا می‌شود. دیگ بخار برای پخت انواع غذاها از جمله سبزیجات، ماهی، مرغ و سایر غذاها استفاده می‌شود.

خرید دیگ بخار |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ بخار 500 کیلویی-قیمت دیگ بخار 100 کیلویی-بهترین مارک دیگ بخار-مشخصات دیگ بخار 3 تنی-قیمت دیگ بخار خشکشویی-خرید دیگ بخار دست دوم-لیست قیمت بویلر-خرید بویلر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید دیگ بخار با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

خرید دیگ بخار |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع خرید دیگ بخار در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ بخار 500 کیلویی-قیمت دیگ بخار 100 کیلویی-بهترین مارک دیگ بخار-مشخصات دیگ بخار 3 تنی-قیمت دیگ بخار خشکشویی-خرید دیگ بخار دست دوم-لیست قیمت بویلر-خرید بویلر با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خرید دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

خرید دیگ بخار |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : خرید دیگ بخار  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید خرید دیگ بخار وقیمت دیگ بخار 500 کیلویی-قیمت دیگ بخار 100 کیلویی-بهترین مارک دیگ بخار-مشخصات دیگ بخار 3 تنی-قیمت دیگ بخار خشکشویی-خرید دیگ بخار دست دوم-لیست قیمت بویلر-خرید بویلر  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

خرید دیگ بخار |35درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

دیگ بخار چیست؟

دیگ‌بخار یا بویلر عبارت است از یک مخزن بسته که در آن بخار آب جهت استفاده در خارج از آن توسط گرمای ناشی از احتراق سوخت تولید می‌شود. داخل دیگ‌‌بخار شامل دو بخش طرف آتش و طرف آب است. سطح گرمایی دیگ‌بخار به مجموع کلیه سطوح در طرف آتش دیگ‌بخار اطلاق می‌شود. تمام بخش‌های داخلی و تحت فشار یک دیگ‌بخار از آلیاژهای آهنی ساخته می‌شوند. دیگ‌های بخار از نظر جنس به دو دسته چدنی و فولادی تقسیم‌بندی می‌شوند. دیگ‌بخار چدنی برای تولید بخار کم فشار ساخته می‌شود و به همین دلیل بیشتر در مواردی نظیر سامانه‌های گرمایش مرکزی استفاده می شود. بیشتر دیگ‌های بخار از گونه فولادی هستند.همچنین دیگ چدنی نیز تولید می‌گردد. همچنین دو نوع دیگ بخار بصورت کلی در دنیا ساخته می‌شود که عبارتند از واتر تیوپ و فایر تیوپ.

تاریخچه دیگ بخار:

 

جیمز وات مخترع اسکاتلندی که بیشتر از او به عنوان مخترع ماشین بخار یاد می‌شود چهره اصلی انقلاب صنعتی است. وات در واقع نخستین سازنده ماشین بخار نیست. هرو او آلکساندریا در قرن اول میلادی ابزارهای مشابهی را توصیف کرده بود. در سال ۱۶۹۸ توماس ساوری ماشین مشابهی را به ثبت رساند که برای تلمبه کردن آب از آن استفاده می‌شد و در ۱۷۱۲ توماس نیوکومن گونه پیشرفته‌تری از آن را به ثبت رساند. با وجود این ماشین ساخته شده توسط نیوکومن کارایی بسیار کمی داشت و آن را تنها برای خارج کردن آب از معادن زغال‌سنگ به کار می‌گرفتند. وات با اینکه تنها یک دوره کارآموزی یکساله را در زمینه ابزارسازی گذرانده بود ولی از استعداد ابداع و نوآوری فراوان برخوردار بود. وی در سال ۱۷۶۴ هنگامی که مشغول تعمیر یک مدل از ماشین‌های نیوکومن بود به ماشین بخار علاقه‌مند شد. وات اصلاحاتی آنچنان مهم و ارزنده در ماشین اختراعی نیوکومن به عمل آورد که می‌توان او را مخترع نخستین ماشین بخار دانست. نخستین تغییر مهم وات که در سال ۱۷۶۹ به ثبت رساند اضافه کردن یک محفظه جداگانه تراکم بخار بود. او همچنین با عایق‌بندی، سیلندر بخار را مجزا کرد و در سال ۱۷۸۲ ماشین دوطرفه را اختراع نمود. تمام این‌ها همراه با چند فقره تغییرات و اصلاحات کوچک‌تر به کارایی بیشتر ماشین‌های بخار منتج شد. این ازدیاد کارایی عملاً به معنای تفاوت بین یک ابزار ماهرانه ولی نه چندان قابل استفاده با وسیله‌ای با توان صنعتی فراوان بود. وات در سال ۱۷۸۱ با اختراع یک سری چرخ‌دنده حرکت تناوبی موتور را به حرکت دورانی تبدیل کرد. با استفاده از این ابزار بر موارد استفاده از موتور بخار به شکل چشمگیری افزوده شد. وات که خود فاقد استعداد لازم در کارهای تجاری بود، در سال ۱۷۷۵ به اتفاق ماتیو بولتون که مهندسی چیره‌دست و معامله‌گری توانا بود شرکتی تأسیس کرد، طی ۲۵ سال بعد شرکت وات – بولتون شمار بسیاری موتورهای بخاری تولید و به بازار عرضه کرد که در نتیجه ثروت سرشاری نصیب آن دو گردید.

انواع دیگ بخار:

دیگ های لوله آبی

دیگ های لوله آتشی

شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید دیگ بخار با ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار از طریق شماره های - – 09152152481 در تماس باشید.

خرید دیگ بخار |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ بخار 500 کیلویی-قیمت دیگ بخار 100 کیلویی-بهترین مارک دیگ بخار-مشخصات دیگ بخار 3 تنی-قیمت دیگ بخار خشکشویی-خرید دیگ بخار دست دوم-لیست قیمت بویلر-خرید بویلر پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.